بدتر از این نمیشه دیگه !! ( ببینید )
 
دوستت دارم
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 15:53 ::  نويسنده : نگار       



نظرات شما عزیزان:

فـــــرنـــآز:/
ساعت11:20---5 فروردين 1392
آره واقعا!
ببینم تو منو شناختی؟!
اگه راس میگی من کیم؟!


kOodake ehSas
ساعت13:04---2 فروردين 1391
سلام دوست عزیز .
سال نو رو صمیمانه بهتون تبریک میگم ..
بعد مدتی به روزم . خوشحال میشم سری بزنید . [گل]


mahdi
ساعت6:27---11 مهر 1390
سلام دوست عزیز...

برای حمایت از وب علوم تربیتی خواهشمندم که به این وب تشریف بیآورید و کد بنر(لوگو) این وب را در تنظیمات وبلاگ یا وبسایتتان قرار بدهید.

در ضمن اگر مایل به تبادل لینک با وب علوم تربیتی هستید از طریق تبادل لینک هوشمند اقدام نمایید.



منتظر حضور گرم شما هستم...





با تشکر
مدیریت و نویسنده وب علوم تربیتی


kOodake ehSas
ساعت17:46---8 مهر 1390
سلام
بروزم و منتظر حضور مهربان شما ... [گل]


parsa
ساعت13:48---24 شهريور 1390
سلام .
من دوباره برگشتم.
این آپمو ازدست نده حیفه...
منتظر نظر قشنگت هستم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستت دارم و آدرس negar2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 1470
بازدید کل : 22282
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1